27Мар

Самоблок ваз: Купить самоблокирующийся дифференциал на ВАЗ по низкой цене

Блокировка дифференциала винтовая (самоблок) ВАЗ 2101-2121 (22 шлица), AVT 7 кг/м

мы в соц. сетях мы в соц. сетях

Доставка Доставка

Ваше имя

Телефон

— или —

E-mail

Антибот

 

9 600 Р

Артикул:

Доступность: Ждем поставки

Наличие на складах

>> АвтоМОЛЛ, ул. Суздальская, 70 : 0 шт.

>> Сормово, ул.Станиславского,7а : 0 шт.

Сообщить мне о поступлении товара

E-mail

Ваше имя

Email (если хотите получить уведомление об ответе)

Ваше сообщение

Антибот

  • Описание
  • Вопросы и отзывы

Для автомобиля:

Нива 2121-21214М, 2123 Нива Шевроле

Комплектация:

Дифференциал, упаковка

Применяемость:

Задний мост все автомобили, передний мост Нива 2121-21213

Характеристики, особенности:

Преднатяг 7 кг, 10 сателитов

Гарантия:

3 месяца

Производитель:

Россия, г. Тольятти

Купить Блокировка дифференциала винтовая (самоблок) ВАЗ 2101-2121 (22 шлица), AVT 7 кг/м в интернет магазине Нива-Профи по выгодной цене.

Блокировка дифференциала винтовая (самоблок) ВАЗ 2101-2121 (22 шлица), AVT 7 кг/м: характеристики, отзывы, описание, обзор, фотографии. Широкий выбор товаров в интернет-магазине Niva-Profi.ru

Похожие товары

Самоблоков в категории «Авто — мото»

Задний самоблок Amisa в LSD мост KIA Sportage 1999-2004

Доставка по Украине

8 000 грн

Купить

Передний самоблок для Mitsubishi Pajero 2 (28 шлицов / 4 сателита)

Под заказ

Доставка по Украине

8 000 грн

Купить

Передний самоблок для Opel Monterey / Isuzu Trooper (17 шлицов)

Доставка по Украине

8 000 грн

Купить

Передний самоблок для Opel Frontera B (17 шлицов)

Доставка по Украине

8 000 грн

Купить

Передний самоблок Amisa для Mitsubishi Pajero Sport (28 щлицов / 2 сателита)

Доставка по Украине

8 000 грн

Купить

Передний самоблок Amisa Nissan Patrol Y60/61 (31 шлиц)

Доставка по Украине

8 000 грн

Купить

Редуктор передний с блокировкой ВАЗ-2121 (03) 22шлица 10/41 Z=4. 1 2131 21213 21214 (самоблок). Тольятти

Доставка из г. Киев

10 187.10 грн

Купить

Масло трансмиссионное VATOIL Hypoid LS GL-5 80W-90 1L масло для самоблок. Дифференциалов

Доставка из г. Киев

516.79 грн

Купить

Самоблок в передний мост для Kia Sportage 1 (26 шлицов)

Под заказ

Доставка по Украине

8 000 грн

Купить

Самоблок в передний мост Suzuki Vitara, Grand Vitara, Escudo

Доставка по Украине

8 000 грн

Купить

Самоблок в передний мост для Great Wall Pegasus, Hover h3, Haval h4, Safe F1 (17 шлицов)

Доставка по Украине

8 000 грн

Купить

Самоблокирующийся дифференциал ВАЗ 2101, 2102, 2103, 2104, 2105, 2106, 2107 2121 (винтовой) Тольятти

Доставка из г. Киев

7 825.55 грн

Купить

Редуктор передний с блокировкой ВАЗ-2123 (г. пара 06) (11/43) Z=3.9 Нива Шевроле 24шлица Тольятти

Доставка из г. Киев

12 053.19 грн

Купить

Шайба регулировочная дифференциала УАЗ (прокладка) 0,25 мм

Доставка из г. Хуст

по 20 грн

от 3 продавцов

20 грн

Купить

Дифференциал УАЗ 452, 469 СССР

Доставка из г. Хуст

1 215 — 1 507 грн

от 5 продавцов

1 215 грн

Купить

Смотрите также

Крыло заднее (ПАРА 2ШТ) ВАЗ 2105, 2107 левое+правое КАЧЕСТВЕННЫЕ 21050-8404011 21050-8404010

Доставка из г. Запорожье

6 000 грн/пара

Купить

Дифференциал УАЗ 452, 469 3741-2403010-10

Доставка по Украине

14 678 грн

Купить

Шайба дифференциала УАЗ

Доставка из г. Киев

10 грн

Купить

Дифференциал УАЗ 469 редукторный Завод

Услуга

1 234 грн

Крепление под фары (Пара) ВАЗ 2110, 2111, 2112 (нового образца) правое левое (пр-во ТЗТО) 21100-840143450

Доставка из г. Запорожье

400 грн/пара

Купить

Дифференциал УАЗ 469 редукторный Завод

Услуга

1 234 грн

Шайба дифференциала УАЗ опорная шестерни полуоси, регулировочная сателлитов

Доставка из г. Хуст

по 40 грн

от 3 продавцов

40 грн

Купить

Подшипник дифференциала (127510) УАЗ 452.469

Доставка из г. Харьков

330 грн

Купить

Болт крепления главной пары к дифференциалу УАЗ

Доставка из г. Харьков

30 грн

Купить

Мини паллетайзер 2 в 1-м. Стол с электроприводом и съёмный ручной диспенсер с преднатягом для стретч плёнки

Под заказ

Доставка по Украине

45 000 грн

Купить

Дифференциал Газель 3302 в сборе ДК

Доставка из г. Харьков

3 141 грн

Купить

Коврики салона передние пара 2шт ВАЗ 2108 2109 21099 2113 2114 2115 ДзРТИ

Доставка по Украине

230 грн/пара

Купить

Вал карданный УАЗ 452 передний (5-ти ступка) мост тимкен, эконом 793/738

Доставка из г. Хуст

4 668.75 — 4 706.1 грн

от 4 продавцов

4 669 грн

Купить

Преднатяг ремня безопасности передний лев прав Porsche Cayenne 955 4.5 (2003-2010) 95580300801

Заканчивается

Доставка по Украине

3 049 грн

Купить

Limited-pitikoti дифференциал: sei zvinoshanda?

Сёко рокути «дифференциал звечизарира» кана «сёма-питикоти дифференциал» (самоблок), атинзве ватьяири жинджи, аси сей муитиро сокунге ири цика, вашоманана ванозива. Uye kana vasati yakadaro «nzira» automakers kunge vakashongedzerwa zvikurukuru SUVs, zvino unogona kuwanikwa uye iri motokari guta. Уезве, кажиджи варидзи мотокари асина вакапаката самоблоками покузива кубацирва ваноуя, гадза наво пачако.

Аси ису асати кубата некубата звишома питикоти дифференциал, звинокоша кунцвисиса машандиро пасина ичивхарира.

Chii дифференциал

Дифференциал (diff) anogona kunyatsonzi aionekwa somumwe chikuru zvinhu motokari трансмиссия kugadzirwa. С пайо, пане kushandisa kuchinja uye kugovera injini крутящий момент выведен pakati peya vatengi: mavhiri riri rimwe akabatana ari mumuchina kana pakati zvokubatisa ayo. Уезве симба вакаговера симба айбуда звингава звакасияна кана звакакодзера, уйе нокударо кумханя Макумбо — сияна.

Дифференциал мотокари yedzimudzangara inogona kuisa: a dzimba neshure ekisero, CAT uye kuchinjwa nyaya, zvichienderana nemotokari mudziyo (s).

diffs avo, izvo akatasva ari zambuko kana PPC, inonzi interwheel, uye iro riri pakati nematemo muchina ukuwo — ACD.

Purpose differential

Sokuziva, motokari achityaira anoita siyana anofambisa: majana, vachivakazve, pezvinenge, etc. Uyewo, mugwagwa pamusoro ingasanganisira hadzina kufambiswa zvakanaka, izvo zvinoreva kuti motokari mavhiri zvichienderana ezvinhu, pane imwe chete nguva anogona .. zvakaitika zvakasiyana akareba. Наивозво, Сомуензанисо, апо поворот, кана кумханя макумбо памусоро экисеро вачава чете, мумве ваво ваизонгогума кутедземука, звичигума нокукурумидза кусакара памусоро матай. Аси ичи хачиси акаиписиса. Zvizhinji kuipa ndechokuti motokari ipfupi zvikuru kukurukurwa.

Ndiko kugadzirisa matambudziko akadai uye kukwira дифференциал — a mashandiro kuti zvichaita redistribute simba ichibva injini, pakati motokari zvokubatisa zvinoenderana kukosha rinopfungaira kurwisa: duku iri, mukuru vhiri nokukurumidza, uye vakutaris

Дифференциал

Нхаси, кунэ марудзи акасияна-сияна дифф, уйе мудзиё ури нани кунцвисиса. Zvisinei, nheyo ndiro basa rose, saka zvichava nyore kunzwisisa kufunga nyore mhando — imwe дифференциал rakavhurika, chine zvinotevera zvinhu:

  1. Gears akatasva pamusoro ekisero mugodhi.
  2. Zvigayo (mhete) giya, kuitirwa усеченный конус.
  3. Шестерня wakaiswa kusvikira pakuguma nemotokari mugodhi, iyo pamwe chete mhete anoumba huru hutachiwana. Sezvo inopepereswa giya iri yakakura kutungamiira, ekupedzisira vachafanira kuita majana shoma kumativi ayo akabatana pamberi korona chakagadzirwa chete. Наивозво, изви звивири дифференциал маатому акафанана кунодередза уванду симба (кумханья), иро пакупедзисира риносвика мумавхири.
  4. Satellites, izvo zvinoumba nyika giya mashandiro kuti ane basa rinokosha kupa musiyano zvakafanira muna vhiri nokukurumidza.
  5. Корпус.

Sei дифференциал

Munguva yakarurama uchityaira ake Semi-akabatana, izvo zvinoreva kuti mavhiri тендерера пангува ийоё нокукурумидза сэзво немотокари номубато иине спиральная гия. Asi apo akatendeuka mutoro pamusoro vhiri anova dzakasiyana (mumwe wavo ari kuedza chamupidigori dzichimhanya), спутники uye nemhaka iyi musiyano wakadarikwa. Звино, инджини симба ичипфуура квавари, уево пейа спутники — звивири звакапарадзана, яказвимирира гия, ипапо чакасвицва полуоси сияна пакукура нокукурумидза. Сака, simba kunotangira injini iri vakaparadzira pakati pamakumbo anomonereka, asi vanoiswa, uye zvichienderana mutoro kuita kwavari: chii zvinofamba rokunze nharaunda, ruzivo zvishoma rinopfungaira nemishonga, saka Differential Transs kwaari kupfuidzaura simba, kugakudzira simba.

Musiyano uri sei muchinjikwa ekisero uye Дифференциал Inter-ekisero, панель: nheyo oparesheni zvakafanana, chete mumutsetse wokutanga, kugovera вращающий момент inoendeswa akabatana ari motokari, asi wechipiri — kuti mavhiri wayo chete ekisero.

Межосевой дифференциал чиконзеро анова куньяня куонека пангува квебаса мучина памусоро акаома кана квайо урему pазвисвиниро экисеро, рири кудзика купфуура вамве, сомуензанисо, звичиквира кана паси.

дифференциал дамбудзико

Pasinei nokuti дифференциал achazvikomborera kutamba hombe basa magadzirirwo mumotokari, basa rake dzimwe nguva zvinetso kuti mutyairi. Курева, кана римве вхири ари цведза мугвагва чикаму (тсвина, чандо кана чандо), мамве рири памусоро звакаома паси, анотанга куона якаведзерва муторо, дифф аноэдза кугадзириса изви, инджини перенаправляет симба ари куфамбиса вхири. Сака, звиноита сокути рикавира куфадза кутендерера, апо вамве, кува макабатисиса паси, анонготи анорамба мира кути.

Ndizvozvo kuti agadzirise matambudziko aya yagadzirwa zvechizarira (Отключить) ари дифференциал.

Ichivharira musimboti uye mhando yayo

Nzwisisa misimboti дифференциал, tinogona kugumisa kuti kana iwe vanovhara payo, kuchawedzera Torque pamusoro vhiri kana ekisero ane rokuona nani. Изви звиногона куитва кана иве сангана назво мувири мувэ мавири полуматемо, кана кумиса вачишандиса кутендерера Спутник.

Zvechizarira inogona vakakwana — сезво чикаму дифференциал чокуита нокурамба вакаомера панцира. Vazhinji kuitwa pachishandiswa imbwa batira uye inotongwa mutyairi kuburikidza rinokosha act kubva motokari mberi. Кана кунгава русарура, умо ньяя мумакумбо ири инопарадзирва шома несимба — сака аномханья машома-питикоти дифференциал, изво мунху кубатанидзва кунодива.

Сеи сёма-питикоти дифференциал

Само-нокукия дифференциал, чаисвоизво риномиририра некуянана пакати звачосэ уйе вакасунунгука миса Диффие уйе аказойта питикоти Макумбо звири мучина ири хуйе мусияно пакати паво коэффициент пакати муфта памве паси. Сака, звинокоша нани пропускная способность, куре-мугвагва кукурукурва, уйе симба кумханьиса мумотокари, пасинеи мугвагва йепамусоро.

Самоблок иносия ваказара вхири звечизарира чинодзивирира хафу-мутсара дзакаома миторо аногона куитика мунэ дифференциал памве куманикидзва выключение.

Kiya pamwe Semi-vapiwa itangezve kana прямолинейный inofamba vhiri nokukurumidza inoputswa.

Эмхандо дзакаванда звонованзовапо самоблоков

Диск самоблок — кутаридза куквешера (вачидзипукута) диски акатасва пакати дзимба Диффи уе диви рачулис.

Kuti tinzwisise kuti inoshanda pamwe differential Unit, zviri nyore chete muchina anochovha nenzira yakarurama mutsetse, dzimba Diffie uye vaviri semiaxes rwakawanda pamwe achangogara pane musiyano pakati kutenderera aimhanya (vhiri akaenda tsvedza mugove) pakati disks kukweshera kunoitika, achidzikisa nayo. Курева вхири васара памусоро звакаома паси, ачарамба тендерера уйе хаангазвидемби кумира, дифференциал сезвакайтва русунунгуко.

Вискомуфта, кана звимве Вискомуфта, uyewo yapfuura diff rine mbiri Диск yakatarwa, chete nguva ino Перфорированный hwakagadzwa pakati pachavo pamwe mukaha diki. Мумве диски вайта памве дзимба, мумве — памве немотокари мугодхи.

Диски иноисва мудзиё ваказадзва силиконовая жидкость изво кути дзакафанана кутендерера айо анорамба кузочинья. Кана Inter-packet anooneka musiyano iri kumhanya, nemvura anotanga Thicken nokukurumidza uye zvakasimba. Пакати Перфорированная хукаваника немишонга уномука. Сака Тоо раскрутил пасуру затормозил уйе кумханя кутендерера дзичиендерана.

А гия (винтовая, медная) самоблок. basa rake riri inobva mano honye vaviri riving uye pakudaro adzikatidza hafu rwokuyera chiitiko pavo musiyano iri крутящий момент.

Кулачковый самоблок. Kuti tinzwisise kuti дифференциал ari mhando kuuya zvakakwana rakavhurika дифференциал, umo panzvimbo yemapuraneti giya mashandiro vakatasva rachulis (cam) ari vaviri. Кулачки вари зваяитендерера пагуйо (кусветука) апо вхири аимханья вари кушанда куфанана уйе нокурамба вакаомера панцира раканьятсозарирва (клиновидная) рекуквазиса вамве ваво анотанга кутедземука.

Musiyano uri sei musimboti дифференциал zvechizarira uye muchinjikwa ekisero, hapana — oparesheni ndiro, akasiyana chete kwokupedzisira pfungwa mumutsetse wokutanga muna — ramazambuko maviri, ari wechipiri — mavhiri maviri akatasva chete akabatana.

Патриотическая «нива» уйе айо дифференциал

Мудзинза мудзимба Ваз «нива» рине нзвимбо инокоша: вакасияна «хама» дзаво памусоро конвейер бханди, мучина ую акашонгедзерва мана немавхири хайна адзима.

В нокупфууридзирва вазовская Внедорожник звитату дифференциал: мучинджиква экисеро — неимве замбуко, уе межосевое — му раздатке. Pasinei dzakawanda kudaro, kunzwisisa zvakare sei kuti kushandisa дифференциалы pamusoro «Ниве», hazvina basa. Все саивозво сокурондедзерва памусоро. Ндико, апо акарурама-муцце квебаса мучина, пасина пробуксовок мавхири, тракшн пакати звакаэнзана купарадзирва уйе ане чете укоши. Apo vamwe makumbo anotanga taitofanira, wose nesimba injini, achipfuura diffs, zvinonzi akatumira vhiri ichi.

Нокукия дифференциалы «нива»

Тисати татаура памусоро сей кути кушандиса дифференциал кувхара звири «Нива», тинофанира кучеречедза чимве чинху, курева кути куджекеса машандиро нечембери (дики) кубата кучинджва ньяя.

Вамве ватьяири ванодавира кути ачибацирва мумучина дзикава памусоро памбери-немавхири — хазвина кударо; mberi neshure-nemavhiri mu «niva» агара kwaisanganisira, nepeni ichi rinoitwa дифференциал kudzora rubatsiro. Курева, кусвикира куисва му «мбери» чинзвимбо, мукуру диф ари кушанда анованзоита, уйе апо «шурэ» — вакаремара.

Звино звакананга ичивхарира: кана нокучинджа куре мисеве йачо дифференциал кутапурирана мхошва пакати намахвиндо руоко, нокударо нечисимба цици дзаво кутендерера акурумидзе, т.е. Распространение rikaitika huru akananga kurwisa kwazvo. Ngatitii rwemberi vhiri ruchitedzemuka, кана ukadzoka zvechizarira, traction anoenda mberi ekisero, mavhiri iyo akaiyera motokari, asi kana panguva iyoyo zabuksuet zveshure uye pamberi vhiri, ipapo pachake «niva» wavo haasisina anokwira.

Кути изви звисаитике кубва куитика, ватьяири вари мазамбуко куйса самоблоки кубацира кудхонза цвикиньидза мучина. Пари, купфуура акакурумбира пакати варидзи «нива» ндиро дифференциал Нестеров.

Самоблок Нестеров

Ндико кути дифференциал Нестеров, уйе ндичо чакаванзика кукурумбира аке.

Дифа патани куноита квете чете кути оптимально ачигадзириса чисина кутцецека скорость памусоро мучина мавхири кана пакуита анофамбиса, аси ири ньяя пробуксовок кана анорембера вхири чиквата аномупа шоманана симба кубва муинджини. Uye samobloka mhinduro kuchinja mugwagwa mamiriro pakarepo. Уево, Нестерова дифференциал екудйидзана кунонациридза мучина кузвидзора, кунянгэ памусоро дзиноцведза маджана, руногонеса учитиаира куцига, кутяира симба кумханьиса (куняня мунгува ечандо), звиноредза хуни ракаванда. А мудзиё чокугадза хакуреви чинху кушандука памасикиро нокупфууридзирва уйе якаитика сезвайитва айнакидза дифференциал.

Дифференциал раисва квете чете муна мотокари мичина, звакава кубацира чаизво уйе румпели, ахаита айвабацира звикуру упеню варидзи вахво.

Дифференциал нокути мотоблок

Фамба-шуре таракита — чиквата раканьятсожека ринорема, уе кути ангосия кунода кушанда несимба, уе пангува кутадза кисина куцецека вхири кузвиита иноняня звакаома. Наивозво, варидзи мичина изви кана диффс гавана акафануна пакутанга кусика, кутенга уйе дзишандисе наво пачако.

дифференциал мотоблока сеи? Кутаура чоквади, чете звонопа ньоре квезана мучина, звокурега мумве мумавхири.

vamwe basa Его hakuna chokuita перераспределение kwesimba — ndiko kuwedzera vhiri pangoro. дифференциал magadzirirwo inopa kushandiswa kwayo somunhu kuwedzera namatemo, iyo inoita kufamba-shure tarakita zvikuru zvatinogadzira hazvigoni kunyatsotevedzera zvinoita uye husingakwanisi опрокидывание pamusoro, kunyanya kana поворот.

Мучидимбу, дифференциал — чинху чаизво уе кувапо, уе айо звечизарира дзимве нгува ановидзера проходимость мумотокари.

о’рнатиш, наркс. Дифференциал ва дифференциал qulf qanday ishlaydi

o’z-o’zidan qulflanadigan дифференциал ishqalanish kuchaygan qurt turi (Kwaif) vites qutisiga o’rnatish uchun mo’ljallangan:

907-qvites 10025 VAZ
  • ВАЗ-2121*, 2131 orqa vites qutisi;
  • 2003 yilgacha bo’lgan avtomobillar uchun oldingi vites qutisida.
  • Самоблок 22 слота иборат дизайна ега.

    Ишлаб чикаришни блокировка кылыш IQ Racing technologiyasi , bu tasdiqlaydi yuqori sifatli ijro.

    Коп одамлар савол беришади:
    «Дифференциальная нима?»
    «Дифференциальный кулф нима ва у нима учун керак ?!»
    «Машинанинг харакати кандай озгаради?»

    Ушбу маколада мен сиз учун ушбу саволларга джавоб беришга ​​харакат киламан.
    Шундай килиб,
    Дифференциальная нима, у кандай ишлайди ва нима учун керак.

    Оддий созлар билан айтганда …

    Дифференциал qulfi yoki cheklangan скольжение дифференциала bo’lmagan avtomobillarda (va bu dunyodagi zavodlarda ishlab chiqarilgan barcha avtomobillarning taxminan 95% ni tashkil qiladi)
    SIZDA FAQAT BITTA G’yukirakidalar.
    ХЕЧ ХОЗИРДА Иккала Гилдирак БИРГА АЙЛАНМАС.

    Taxminan aytganda, двигатель vaziyatga qarab g’ildiraklarning faqat bittasiga, o’ngga yoki chapga quvvat yuboradi.

    Нега?
    Бу гильдирак хайдовчисига юкни камайтыриш учун, уларни бузмаслик йоки эгилмаслиги учун амальга осирилади. Акс холда, хар кандай кэскин бурилиш билан сиз шунчаки каучукни йыртиб ташлашингиз йоки калин метал дискни тиш пичог’и каби синдиришингиз мумкин.

    У кандай ишлайди?
    Vites qutisiga o’rnatilgan Differential yukni taqsimlaydi, shunda faqat eng yuklanmagan g’ildirak yuk ostida qoladi.

    Агар сиз дифференциальный мексанизмнинг тафсилотлари ва мураккаблигига кирмасангиз, унда сиз унинг ишлашини джуда оддий эмпирик усулда текширишингиз мумкин, бунинг учун сиз харакатлантирувчи г’илдираклардан бири билан серакланчик, иккинишчиси бири билан серакланчик, иккинишчиси би. каттик ва бардошли сирт.
    Axloqsizlik va asfalt yoki qattiq qor va muz mukammaldir.

    Харакатлана бошлаганингизда, силлик юзада турган г’илдирак сирпанишни бошлайди.
    Shunga asoslanib, biz ikkita g’ildirak bir vaqtning o’zida Differentsialning o’ziga xos xususiyatlaridan kelib chiqqan Holda dvigateldan yuk ololmaydi degan xulosaga kelishimiz mumkin.

    Этимол, хар бирингиз шундай вазиятга тушиб колдингизки, машина, айникса кишда, том ма’нода ко’кдан чикиб кетди ва сиз о’зингиз хайдамокчи болганингизда, г’илдираклардан бири йо’лда хэч нарса йо’кдек махтурка . у билан килиш учун, иккинчиси эса умидсиз равишда муз устида сиргалиб кетди …

    Бу муаммони дифференциальный кулф йоки чекланган слип дифференциальный билан хал килиш мумкин.
    Ушбу тизимлар хайдовчини бузмасдан юкни иккита гильдиракда таксимлаш имконини беради, иккала гильдиракда 100% гача блокировка килинади.
    Табиатда турли хил дифференциальный ларнинг бир нечта турлари мавджуд ва шунинг учун мэн факат бизнинг автомобильларимиз учун афзал бо’лганларини тасвирлаб бераман.

    1. Оддий дифференциал (бепул)
    Юкорида тавсифланган иш

    2. Дискинг чекланган пробуксовки дифференциала.


    Бундай тизим ишкаланиш дисклари туфайли ишлайди (кутили дебриядж тизимининг ишлашига о’хшаш). U g’ildiraklarni ma’lum eng yuqori yuklarga qadar bloklaydi, bir qator afzallik va kamchiliklarga ega.
    Unga tez-tez xizmat ko’rsatish kerak, vites qutisidagi maxsus moyni, ishqalanish disklari va boshqa sarf materiallarini o’zgartiring.
    Balki eng yaxshi tanlov musobaqalarda qo’llanilishi rejalashtirilgan orqa g’ildirakli transport vositalari uchun.

    3. Oldindan yuklangan дифференциальный qulf (chuvalchang turi).
    Менда бор. Menimcha, bu musobaqalarda ham, fuqarolik sharoitida ham foydalanish mumkin bo’lgan avtomobil uchun eng yaxshi tanlovdir.
    Ушбу тизим камчиликлардан ко’ра ко’прок афзалликларга эга.

    Taroziga soling:
    + g’ildirak qulfi 70% gacha
    + rulda hech qanday шелковистый sezilmadi
    + vites qutisiga maxsus moyni to’ldirishning hojati yo’q

    + deyizmatko nikrli0139 + o’rnatish vaqtida hech qanday muammo bo’lmaydi
    + deyarli cheksiz xizmat muddati
    + yuqori o’tkazuvchanlik
    + qotib qolish juda qiyin
    + mukammal ishlov berish
    + burilish tezligini oshirdi
    + mashinani skiddan chiqarish ancha oson
    + muvozanat HISSI

    Минуслар
    — Иш Пэйтида Олдиндан Юк Тушади
    (Олдиндан Юкланишни Тиклаш Учюн Сиз Шимларни О’ZGARIRISHIZ KERAK)
    — Мнтазам Текстик Ксматаль -Иайал -Иайр.

    Xulosa qiling:

    Erkin дифференциал — yomon
    Differensialni ishlab chiqarish haydovchi va cv bo’g’inlarini o’limga hukm qilishni anglatadi
    Cheklangan дифференциал скольжения va Analoglari yaxshi.

    Дифференциал qulflash vinti «Klassik» oldindan yuklash mijozning buyurtmasiga binoan o’rnatiladi.

    ВАЗ классикларининг бутун оиласида (01-07) о’заро о’клар дифференциалини блокировка кылиш учун курилма тизимли равишда та’минланмаган. Biroq, o’z qo’llari bilan дифференциал o’rnatishni yoki uni alohida sotib olishni xohlaydigan avtomobil egalari soni, ayniqsa, ochiq havoda ishqibozlar va yozgi aholi orasida kamaymaydi.

    Савольни ко’риб чикинг: нима учун бизга о’з-о’зидан куфланадиган дифференциал керак ва уни дастлаб такдим этилмаган машинага о’рнатишга арзийдими?

    Иш принципани тушунтириш

    Дифференциа лотинча «фарк» деган ма’нони англатади. Автомобильные дифференциальные моменты автомобиля о’кларига таксимловчи механизмдир. У хар бир машинада бо’лиши керак. Оддий дифференциальный классик, очик йоки бепул деб аталади.

    Buni reduktorda tasavvur qiling orqa aks Differentensial yo’q, lekin uch g’ildirakli velosiped kabi bitta o’q bor.

    Мутлако то’г’ри чизикли харакат йоклиги ва хайдовчининг ку’ллари рулда дейарли хэч качон тург’ун бо’лмаганлиги сабабли, хайдаш г’илдираклари джуда о’хшаш йо’лга эга бо’лиши аник, лекин бир оз Фарк Килади.

    Агар дифференциальный bo’lmasa, chap va o’ng g’ildiraklarning yo’li bir xil bo’lar edi. Кейин доимий сирпаниш мукаррар бо’лади, чунки г’илдиракларга умумий траектория «о’рнатилган». Demak, shinalarning aşınmasının kuchayishi, transmissiya bloklarining tez ishdan chiqishi.

    Vites qutisining vazifasi g’ildiraklarga mustaqillik va «erkinlik» berish, ularning qattiq ulanishini ajratishdir.

    Классик дифференциал кандай ишлайди?

    Agar bitta haydash o’qi bo’lsa (barcha VAZ klassiklari), unda bitta vites qutisi o’rtasida talab qilinadi orqa g’ildiraklar, ya’ni. устный То’лик джип бо’лса, учта дифференциал мавджуд — хар бир о’к учун иккита о’к фарки ва ко’шимча о’к дифференциали.

    Ушбу механизм (иккинчи номи — витес кутиси) орка акс корпусига джойлаштирилган. Хайдовчи узатма моментни бошкариладиган узатмага узатади. U eksa vallarining ikkita viteslariga taqsimlanadi va ular g’ildiraklarni aylantiradi.

    Ко’шимча витеслар — сун’ий йо’лдошлар симметрик тэн кo’л тутчичи бо’либ, кучларни г’илдиракларга тэн равишда о’тказади.

    Автомобиль то’г’ри чизиқда харакатланайотганда, сун’ий йо’лдошлар айланмайди. Машина текис бо’лмаган эрдан хайдаши йоки бурилишга кириши билан, я’ни хар бир г’илдирак о’з йо’лига эга бо’лганда, сун’ий йо’лдошлар айланадилар ва айланиш моментини харакатлантирувчи о’книнг г’илдираклари о’ rtasida, bundan tashqari, o’sha yarim g’ildirakka qayta taqsimlaydilar. кам каршилик корсатадиган ва айланиш осонрок бо’лган о’к.

    ВАЗ дифференциал куйидаги расмда корсатильган:

    8 — ярим мил тишли; 9 — сунъий йолдош; 11 — бошкариладиган витес асосий витес; 18 — асосий тишли ​​узатма;

    Sun’iy yo’ldoshlar o’zini shunday tutadi va harakat momentini turli sohalarda taqsimlaydi:

    — to’g’ri chiziqli harakat

    — chapga burilish

    — o’ng g’ildirak sirpanadi

    Yarim o ‘клар ва витес кутиларининг айланиш частоталарини тахлил килишдан келиб чикадики:

    1. Агар битта гилдирак харакатсиз болса, у холда бош гилдирак «икки учун» айланади ва тезлик икки баравар ортади.
    2. Агар битта гилдирак сирпаниб кетса, у тезрок айланади ва сирпанишни бошлайди ва якши ушланган иккинчи гилдирак бир хил моментни олади, чунки у тенг таксимланган ва дифференциал унга барча тортишни бера олмайди.
    3. Agar bitta g’ildirakning tortish kuchi harakatga qarshilikdan kamroq bo’lsa, mashina to’xtaydi.
    4. Бундай холда, холати холати хосил бо’лади, ишлайдиган г’илдирак то’хтайди ва олдинги сирпаниш тезлигини кескин оширади.
    5. «Газ ко’шиш» га харакат кылганингизда, айланиш г’илдирагин тезлиги ошади.

    Шундай килиб, ан’анавий витес кутиси хайдаш о’кига йордам бермайди сирпанчик йо’л, ва юкори думалаб чидамлилиги (кор, кум ва лой) болган сиртларда. Ананавий витес кутисининг наркси таксминан 5000 рублни ташкил килади.

    Маджбурий блокировка хакида

    Агар машина тез-тез йо’лдан ташкарига чикса ва кишда ва эриш мавсумида ишлайотган болса, майбурий о’заро фаолият дифференциал кулфни о’рнатиш йордам беради. Бу сун’ий йо’лдошларнинг айланишини то’хтатади. Bunday Holda, g’ildiraklar barcha mustaqillikni yo’qotadi va barcha holatlarda aynan bir xil aylanadi. Bu o’z-o’zidan qulflanadigan vites qutisi deb ataladi.

    Салбий томони — ёкилг’и сарфини ошириш ва шиналарнинг ашынмасыны ошириш. Shuning uchun, qiyin hududni yengib chiqqandan so’ng, siz qulfni o’chirishingiz kerak.
    Ba’zi dizaynlarda tezlik oshganida avtomatik ravishda qulfni ochish mumkin yoki aksincha, qulfni faqat past tezlikda yoqish mumkin.

    Бошкариш джарайонини соддалаштириш учун оз-о’зидан кулфланадиган витес кутиси мавджуд.

    Маджбурий блокировканинг турлари

    Биз «махаллий» дифференциалда суний йо’лдошларни тайёрлаш каби вахший вариантларни хисобга олмаслик учун дархол резервйон кыламиз. Shuningdek, «oldindan yuklash» ni o’rnatishning qisman varianti ko’rib chiqilmaydi.

    • Ишкаланиш кучайган диск блокировки.Фрикцион муфталар о’рнатилган. Г’илдираклар турли каршилик корсата бошлаганда, дебриядж ичидаги ишкаланиш кучаяди ва блокировка пайдо бо’лади. Disklar bilan qulflash aşınma va maxsus tishli moydan foydalanish tufayli sozlashni talab qiladi.
    • Yopishqoq birikmani блокировка килиш (qovushqoq birikma). Унинг принципи дискка о’хшайди, лекин гидравлик дебрияйда ко’плаб йопишкок дисклар мавджуд (7-расм). Disklar maxsus yopishqoq suyuqlikka botiriladi. Ushbu suyuqlikning asosi silikon bo’lib, qizdirilganda qattiqlashadi. Ярим милнинг айланиши бошкасидан олдинда бо’лганда, иситиш содир бо’лади, суюклик котиб колади ва дисклар каттик бог’ланади.
      Ушбу турдаги блокировка дастлаб юмшок ишлай бошлайди, кейин котиб колганда, та’сир кескин кучаяди ва ярим о’клар бир текис ишлай бошлагунча давом этади, соънгра совутиш билан бирга гель суюлтирилади. Катта ортикча — парваришлэшнинг этишмаслиги. Керакли холат узок иш бутунлай мухрланган. Bunday viskoz muftalar «parket» shahar SUVlariga o’rnatiladi. Огъир йулда улар йомон ишлайди, кызыб кетади.
    • O’z-o’zidan qulflanadigan спираль chuvalchangli uzatmalar qutisi. Вариант Ишончлы. To’g’ri chiziqli harakat paytida chuvalchang vintlari korpusda erkin aylanadi (8-rasm). Харакатнинг табиатини озгартирганда, винтлар хаддан ташкари позицияларга тушади ва йивларга о’рнатилади. Бу блокировкини келтириб чикаради. Javob vaqti vida profiliga bog’liq. Момент тенглаштирилганда, винтлар тиркишлардан яна эркин айланиш холатига чикади. Афзаллик — кам эскириш, хизмат муддати «махаллий» дифференциалнинг ишлаш муддатига тэн. Бундан ташкари, максус йог керак емас, оддий тишли ​​мой керак. ВАЗ 2107-dagi vintli qulfning narxi taxminan 10-13 мнг рублни ташкил килади.

    • Сайёравий дифференциальная блокировка механизмы (ДАК), йоки Красников схемаси (9-расм). Ушбу мексанизм классик дифференциал схемадан фойдаланади, аммо сунъий йо’лдошлар о’рнига то’плар занжирлари ишлайди. Бу дифференциал г’илдираклардаги юк орасидаги фарк билан блокмайди, лекин улар о’ртасида о’згариш содир бо’лганда эксенел юк ва двигательнинг кучи. ВАЗ 2107 га o’rnatish narxi taxminan 10 000 рублни ташкил килади.

    O’z-o’zidan qulflanadigan vites qutisini o’rnatishning afzalliklari va kamchiliklari

    Шундай килиб, о’з-о’зидан кулфланадиган дифференциальни о’рнатишда куйидагилар олинади:

    • хайдовчи о’кларида г’илдирак черепахиш кучайган;
    • асфальт йо’л гопламаларидан ташкарида о’тиш кобилиятини ошириш;
    • яксшиланган тезлаштириш динамикаси;
    • яксшиланган бурилиш.

    Орнатиш учун касос — бу бошкарувнинг ёмонлашиши (орка г’илдиракдаги ВАЗ учун):

    • текис чизиқда тезлашганда машинани ушлаб туриш киин;
    • o’z navbatida, «klassik» da sirpanish tenentsiyasi kuchayadi;
    • хар qanday дизайн bilan ishqalanish kuchaygan qo’shimcha aloqalar paydo bo’ladi, bu esa eskirish va yoqilg’i sarfini biroz oshiradi.

    xulosa o’rniga. Нима танлаш керак

    1. Доймий блокировка факат тракторлар каби шахарга кирмайдиган хакикий джиплар учун талаб килинади.
    2. Диск кулфи: Эскирган дисклар туфайли созлаш керак, макссус мой керак. Бундан ташкари, кичик, патроны доимий ишкаланиш моменти мавджуд. Бу ишлов беришни ёмонлаштиради, шиналар тезрок эскиради ва йокилг’и сарфини осиради. Ишкаланиш дебрияджлари канчалик коп эскирса, блокировка камрок болади. Канчалык тэз-тэз сирпанишингиз керак бо’лса, дифференциал тэзрок ишдан чикади.
    3. Суюк вискоз муфта катта «бузилиш» инерциясига эга, аммо унинг ог’ир внедорожныйдаги иши джуда яксши емас. Тез-тез кечикишлар, кызыб кетыш. Боеприпасы shahar sharoitida u ishlaydi.
    4. Винтларни блокировка килиш, этимол, кишда шахарда энг яксшиси ва автотуризмни севувчилар учун хам, йозги ахоли учун хам мос келади. Джиддий йулда, у унчалик самарали емас, лекин у «каттик ушламайди», мулойимлик билан йокилади ва макссус тайёргарликни талаб килмайди. ВАЗ 2107 учун, шунингдек, бошка классикляр учун, йоки о’рнатиш яксширокдир винтли кулф, йоки дак дифференциали, агар машина ог’ир йо’лдан чикмаса, балки харакатланса кышки йо’ллар шахарда, йозда эса кишлок йо’лларида. Чикарилиш нархи таксминан 10-13 000 рублни ташкил килади.

    vintli differentsial qulflash «Klassik» oldindan yuklash mijozning buyurtmasiga binoan o’rnatiladi

    O’z-o’zidan qulflanadigan chuvalchang tipidagi cheklangan sirpanishli differentsial (Kwaif) vites qutisiga o’rnatish uchun mo’ljallangan:

    VAZ 2101- 2107 косаток;
    ВАЗ-2121*, 2131 orqa vites qutisi;
    2003 yilgacha bo’lgan avtomobillar uchun oldingi vites qutisida.
    Кубок рейдлари, синовлар, джип спринтлари ва бошка мусобакалар учун ишлатиладиган автомобильларда оптимальна орнатиш. Блоклаш 4,5 дан 9kgf.m gacha bo’lgan koeffitsient bilan ta’minlanadi.

    Коп одамлар савол беришади:
    «Дифференциальная нима?»
    «Дифференциальный кулф нима ва у нима учун керак ?!»
    «Машинанинг харакати кандай озгаради?»

    Ушбу маколада мен сиз учун ушбу саволларга джавоб беришга ​​харакат киламан.
    Шундай килиб,
    Дифференциальная нима, у кандай ишлайди ва нима учун керак.

    Оддий созлар билан айтганда . ..

    Дифференциал кулфи йоки чекланган слип дифференциали бо’лмаган автомобильларда (ва бу дуньодаги заводларда ишлаб чикарилган барча автомобильларнинг таксминан 95% ni tashkil qiladi)
    SIZDA FAQAT BITTA G’ildiraklar yuk ostida.
    ХЕЧ ХОЗИРДА Иккала Гилдирак БИРГА АЙЛАНМАС.
    Taxminan aytganda, двигатель vaziyatga qarab g’ildiraklarning faqat bittasiga, o’ngga yoki chapga quvvat yuboradi.

    Нега?
    Бу гильдирак хайдовчисига юкни камайтыриш учун, уларни бузмаслик йоки эгилмаслиги учун амальга осирилади. Акс холда, хар кандай кэскин бурилиш билан сиз шунчаки каучукни йыртиб ташлашингиз йоки калин метал дискни тиш пичог’и каби синдиришингиз мумкин.

    У кандай ишлайди?
    Vites qutisiga o’rnatilgan Differential yukni taqsimlaydi, shunda faqat eng yuklanmagan g’ildirak yuk ostida qoladi.

    Агар сиз дифференциальный мексанизмнинг тафсилотлари ва мураккаблигига кирмасангиз, унда сиз унинг ишлашини джуда оддий эмпирик усулда текширишингиз мумкин, бунинг учун сиз харакатлантирувчи г’илдираклардан бири билан серакланчик, иккинишчиси бири билан серакланчик, иккинишчиси би. каттик ва бардошли сирт.
    Axloqsizlik va asfalt yoki qattiq qor va muz mukammaldir.

    Харакатлана бошлаганингизда, силлик юзада турган г’илдирак сирпанишни бошлайди.
    Shunga asoslanib, biz ikkita g’ildirak bir vaqtning o’zida Differentsialning o’ziga xos xususiyatlaridan kelib chiqqan Holda dvigateldan yuk ololmaydi degan xulosaga kelishimiz mumkin.

    Этимол, хар бирингиз шундай вазиятга тушиб колдингизки, машина, айникса кишда, том ма’нода ко’кдан чикиб кетди ва сиз о’зингиз хайдамокчи болганингизда, г’илдираклардан бири йо’лда хэч нарса йо’кдек махтурка . у билан килиш учун, иккинчиси эса умидсиз равишда муз устида сиргалиб кетди …

    Бу муаммони дифференциальный кулф йоки чекланган слип дифференциальный билан хал килиш мумкин.
    Ушбу тизимлар хайдовчини бузмасдан юкни иккита гильдиракда таксимлаш имконини беради, иккала гильдиракда 100% гача блокировка килинади.
    Табиатда турли хил дифференциальный ларнинг бир нечта турлари мавджуд ва шунинг учун мэн факат бизнинг автомобильларимиз учун афзал бо’лганларини тасвирлаб бераман.

    1. Оддий дифференциал (бепул)
    Юкорида тавсифланган иш

    2. Дискинг чекланган пробуксовки дифференциала.
    Бундай тизим ишкаланиш дисклари туфайли ишлайди (кутили дебриядж тизимининг ишлашига о’хшаш). U g’ildiraklarni ma’lum eng yuqori yuklarga qadar bloklaydi, bir qator afzallik va kamchiliklarga ega.
    Unga tez-tez xizmat ko’rsatish kerak, vites qutisidagi maxsus moyni, ishqalanish disklari va boshqa sarf materiallarini o’zgartiring.
    Raqobatda qo’llanilishi rejalashtirilgan orqa g’ildirakli avtomobil uchun eng yaxshi tanlov bo’lishi mumkin.

    3. Oldindan yuklangan дифференциальный qulf (chuvalchang turi).
    Менда бор. Menimcha, bu musobaqalarda ham, fuqarolik sharoitida ham foydalanish mumkin bo’lgan avtomobil uchun eng yaxshi tanlovdir.
    Ушбу тизим камчиликлардан ко’ра ко’прок афзалликларга эга.

    Taroziga soling:
    + g’ildirak qulfi 70% gacha
    + rulda hech qanday шелковистый sezilmadi
    + vites qutisiga maxsus moyni to’ldirishning hojati yo’q
    + deyarli texnik xizmat ko’rsatmaydi0139 + o’rnatish vaqtida hech qanday muammo bo’lmaydi
    + deyarli cheksiz xizmat muddati
    + yuqori o’tkazuvchanlik
    + qotib qolish juda qiyin
    + mukammal ishlov berish
    + burilish tezligini oshirdi
    + mashinani skiddan chiqarish ancha oson
    + muvozanat хиси

    Минуслар
    — иш пайтида олдиндан юк тушади
    (олдиндан юкланишни тиклаш учун сиз шимларни озгартиришингиз керак)
    — хайдаш услубига караб, 50-70 мин минтагада созлаш’ мосламаларини .
    — мунтазам техник хизмат корсатишга риоя килмаса, тизим ан’анавий дифференциал каби ишлайди.

    Xulosa Qiling:

    Erkin Differmial — yomon
    Дифференциални Ишлаб Чикариш Хайдовчи ва. ВАЗ 2121 va unga asoslangan modellar bundan mustasno) дифференциал qulflash imkoniyatini ta’minlamaydi. Yo’ldan tashqarida haydashga majbur bo’lgan avtomobil egalari qulfni o’zlari o’rnatib, mashinalarining o’tkazuvchanligini oshirishga harakat qilishadi.

    Нима учун биз ВАЗ 2107-да о’з-о’зидан кулфланадиган дифференциалга мухтоймиз ва унинг бундай структуравий тафсилотни та’минламайдиган машинага о’рнатилиши канчалик окланади.

    Дифференциал ва дифференциал кулф кандай ишлайди

    Дифференциал лотинча «дифференциа» («фарк») дан автомобильнинг о’клари о’ртасида моментни таксимлаш учун хизмат килувчи мексанизмдир. Ушбу тугун хар кандай автомобиль учун майбурийдир. Англ кенг таркалган дифференциал ー оддий (классик йоки бепул). Нима учун керак?

    Автомобиль дейарли хэч качон текис чизигда харакат килмайди. Хайдовчи доймо маневр килиши керак. Burilish paytida g’ildiraklar harakatlanadigan yo’lning uzunligi boshqacha. Дифференциальная bo’lmaganda, g’ildiraklar bir xil yo’lni «o’rab» sinxron ravishda aylanadi. Bunday Holda, bir g’ildirak muqarrar ravishda sirpanadi, ikkinchisi esa sekinlashadi. Натиджада трансмиссия ва шиналарнинг эскириши, двигательга хаддан ташкари юк тушади. Дифференциальный бир o’qning g’ildiraklarining qattiq ulanishini yo’q qiladi, bu sizga mustaqil ravishda aylanish imkonini beradi. турли тезлик. Классик дифференциальных куйидагича ишлайди.

    Икки хайдаш г’илдираги бо’лган машинада битта дифференциал (о’заро о’к) мавджуд. Da to’liq g’ildirakli avtomobil Учта дифференциал мавджуд: иккита интеракс ва битта интеракс.

    «Йетти» да orqa aksning битта дифференциальный (редуктор) mavjud. Kardan tomonidan boshqariladigan qo’zg’alish mexanizmi aylanishni aylanuvchi yarim o’qlarning bir juft viteslariga uzatadi. орка г’илдираклар. Кувват бошкариладиган витесларга сун’ий йо’лдошлар томонидан ー кичик оралик узатмалар оркали узатилади. Улар тэн куль туткичи бо’либ, о’к милига узатиладиган кучларни тенглаштиради.

    Автомобиль то’г’ри чизикда харакатланайотганда, г’илдираклар бир хил тезликда айланади ва сун’ий йо’лдошлар айланмайди. Egri chiziqqa kirganda yoki qo’pol yo’lda harakatlanayotganda, g’ildiraklarning burchak tezligi g’ildiraklarni aylantirish uchun zarur bo’lgan harakatlar kabi farq qila boshlaydi. Сунъий йо’лдошлар айлана бошлайди, айланыш моментини о’кга о’тказади, бу айланыш осонрок. Гильдираклардан бири сирпаниб кета бошласа, машина харакатлана олмайди. Хаммаси куйидагича ко’ринади:

    • Агар битта г’илдирак турган бо’лса, иккинчиси икки баробар тезликда айланади («икки учун»).
    • Агар г’илдираклардан бири сиргалиб кетса (слипса), иккинчиси якши ушлаб турса, бир хил кичик моментни олади, дифференциал унга барча черепаха кучини оттказа олмайди.
    • Г’илдиракка узатиладиган черепаховый айланиш каршилигидан камрок бо’ганда, машина то’хтайди.
    • Natijada, sirpanish g’ildiragi keskin tezlikni ko’taradi va yaxshi tortishish to’xtaydi.
    • Двигатель тезлигининг ошиши факат то’хтаб колган г’илдиракнинг айланиш тезлигининг ошишига олиб келади.

    Ma’lum bo‘lishicha, дифференциальный автомобильный faqat qum loyidan yoki qor ko‘pirtirgichidan chiqib ketishining oldini oladi.

    Дифференциальный кулф

    Маджбури дифференциальный кулф йо’лдан ташкарида хайдаш учун мо’лджалланган транспорт воситаларида кo’лланилади. Блокланганда, сун’ий йо’лдошларнинг айланиши то’хтатилади ва г’илдиракларнинг о’клари бир хил тезликда айлана бошлайди. Bu qiyin bo’limni engib o’tishga yordam beradi, lekin yonilg’i sarfini, agregatlar va shinalarning aşınmasını oshiradi. Шунинг учун, йомон йо’лнинг бир кисмини йенгиб чиккандан сонг, блокировка о’чирилади.

    Дифференциалар мавджуд автоматик о’чириш этарли тезликка тезлашганда блокировкалаш йоки тезликни минимал дараджага туширмагунча блокировки фаоллаштиришга ​​имкон бермайдиган бирликлар.

    Мураккаброк ва кимматрок автоматик дифференциал кулфга эга автомобильный мавджуд бо’либ, унда кулф факат битта г’илдирак йоки битта о’к серпанишни бошлаганда содир бо’лади.

    ВАЗ 2107-да автоматик дифференциал кулфлаш турлари

    Сунйй йо’лдошларни пайвандлаш ва витес кутисининг «олдиндан юкланишини» о’рнатиш каби хаддан ташкари «варвар» кайтарилмас усуллар катьиян илывдийя. Agar kerak bo’lsa, Differentsialni qulflashning boshqa usullari mavjud.

    • Блокировки диска. Differensialga ishqalanish debriyajlari o’rnatiladi, ular g’ildiraklarning notekis aylanishi bilan bir-biriga nisbatan aylana boshlaydi. Агар гильдиракларнинг бурчак тезлигидаги фарк катта бо’лса, дебрияджлар орасидаги ишкаланиш кучи ортади ва дифференциальный блоканади. Ушбу кулфлаш усули максус тишли ​​йогни талаб килади ва малум камчиликларга эга. Disklarning aşınması tufayli yig’ilish tez-tez sozlanishi kerak.
    • Йопишкок бирикма билан блокировкалаш (ковушкок бирикма). Ёпишкок бирикманинг ишлаш принципи дискового дифференциала блокировкисининг ишлашига о’хшайди. Farqi shundaki, viskoz muftada yopishqoq suyuqlikka botiriladigan ko’plab yopishqoq disklar mavjud. Suyuqlikning asosi bo’lgan кремний qizdirilganda qattiqlashadi. Агар бир o’qning бурчак tezligi boshqasidan kattaroq bo’lsa, suyuqlik qiziydi, qattiqlashadi va disklarning qattiq ushlanishini ta’minlaydi. Ушбу турдаги блокировка муаммосиз ишлайди, лекин суюклик кызыб кетганда ва каттиклашганда, та’сир кучаяди ва г’илдираклар бир вактнинг о’зида айлана бошлагунча ва харорат пасайгунча давом этади. Ушбу йечимнинг афзаллиги шундаки, тугунни тез-тез парвариш килишнинг ходжати йо’к. Yopishqoq birikmaning o’ziga xos xususiyati shundaki, uning ishlashi jel bilan to’ldirilgan bo’shliqni to’liq mahkamlashni talab qiladi. Viskoz muftalar faqat qisqa слип bilan samarali ishlaydi ва «parket jiplari» ga o’rnatiladi. Улар узок масофали сайохатлар учун мос емас — курилма кызыб кетади.
    • Vintli chuvalchangli vites qutisi. Бу блокировка qilishning eng xavfsiz turi. To’g’ri chiziqda harakatlanayotganda, qurt vintlari erkin aylanadi. Ярим о’кларнинг бурчак тезлигида фарк бо’лса, винтлар йивларда о’рнатиладиган экстремал джойларга киради. Улар орнатилгач, блокировка ишга туширилади. Дифференциалнинг джавоб вакти перванелнинг конструкциясига (профилига) боглик. Yarim o’qlarning burchak tezliklari tekislanganda, vintlar yivlardan chiqadi va Differentsial ishlashni davom ettiradi. Bunday tizim talab qilmaydi maxsus yog ‘, mos an’anaviy uzatish. тугун бошкача узок муддат»махаллий» дифференциалнинг хизмат кылыш муддати билан таккосланадиган хизмат. Шу сабабли, ВАЗ 2107 дифференциал блокировкиси спираль чувалчангли узатма йордамида «этти» эгалари орасида машхурдир.
    • Сайёравский дифференциальный колодец (Красников схемаси). Mexanizm an’anaviy Differentsiallarga o’xshaydi, ammo sun’iy yo’ldosh viteslari o’rniga to’p zanjirlari ishlatiladi. Блоклаш г’илдирак тезлигидаги фарк туфайли юзага кельмайди, лекин двигательнинг сурыш кучи ва о’к юки о’ртасида фарклар пайдо бо’лганда. ВАЗ 2107 дифференциал ушбу версияси спираль курт тишли ​​дифференциалдан бироз арзонрок.

    Har xil turdagi blokirovkalarning xususiyatlari.

    Нима танлаш керак

    Доймий дифференциал кулф факат тракторлар каби асфальтдан хэч качон чикмайдиган СУВлар учун керак.

    Диск блокировкасини о’рнатганингиздан сонг, уни доимий равишда созлашингиз керак бо’лади. Bundan tashqari, siz maxsus qimmat sotib olishingiz kerak bo’ladi transmissiya moyi. Ушбу турдаги блокировка кичик доймий ишкаланиш моменти мавджуд бо’либ, бу автомобильнинг бошкарилишини бузади ва сабаб бо’лади. исте’молнинг ортиши йокилги ва шиналарнинг эскириши. Ишкаланиш дебрийаджлари ишлайотганда, улар интенсив равишда эскиради, шунинг учун йомон йолда тез-тез хайдашда, машина серпаниб кетганда, йыг’иш тезда эскиради. Шунинг учун, ВАЗ 2107 дифференциал одатда бу тарзда блокмайди.

    Вискоз бирлашма катта джавоб инерциясига эга, ко’пинча кизиб кетади йоки ното’г’ри вактда, кечикиш билан йокилади. Off-road uchun mos emas, lekin shahar joylarida yaxshi. Мураккаблиги ва юкори наркси туфайли у «классик» ВАЗни модернизация кылыш учун ишлатилмайди.

    ВАЗ 2107 ga o’rnatish uchun vintlardek va sayyora qulflari eng mos keladi.